Dietetyczne batony to pomysł dla smakoszy.
Ale nie zwykłych smakoszy, lecz takich, którzy dbają o linię. No bo takie zwykłe snickersy może jeść każdy. I każdemu będzie szło w boczki, w fałdki, i w inne wypukłości…

Tymczasem dietetyczne batony nie dość, że są smaczne, to jeszcze… spalają tłuszcz. No i są zdrowe. Jak to możliwe i jak je przygotować? Otóż tajemnicą sukcesu są.. proteiny i błonnik. Dietetyczne batony mają dużo protein, błonnika i innych dobroczynnych składników dla zdrowia i figury.
A o to przepis: na początek musimy sprawdzić w lodówce czy mamy miód i masło orzechowe. Orzechy kryją w sobie mnóstwo zdrowych kwasów tłuszczowych, spalających fałdki tłuszczu.

Miód z kolei jest znakomitą alternatywą dla cukru. Cukier to tylko puste kalorie, węglowodany proste, które podnoszą indeks glikemiczny i hamują spalanie tłuszczu.
A zatem wkładamy do garnka 4 łyżki miodu i 6 łyżek masła orzechowego. Następnie otwieramy puszkę z płatkami owsianymi. Płatki owsiane to bogactwo błonnika, który syci, pobudza przemianę materii i oczywiście również spala tłuszcz. Wsypujemy zatem 12 łyżek płatków owsianych.

Możemy też dodać bakalie, typu rodzynki, daktyle, suszone ananasy i banany… Ale najważniejsze dopiero przed nami. Aby nasz przepis na dietetyczne batony miał wybitnie odchudzający charakter, warto byłoby dodać białko. Możemy dodać np. serwatkę proteinową. Wsypujemy zatem 6 łyżek serwatki.
No a co, jeśli nie mamy w domu serwatki proteinowej? W takim wypadku białko w proszku możemy zastąpić twarogiem. Wystarczy pół kostki twarogu. Wszystkie składniki mieszamy, odstawiamy do lodówki, a potem… kroimy i delektujemy się dietetycznym smakołykiem. Smacznego!